The Rise of Warriors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Vuonna 2012 perustettu soturikissat tarinaroolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 15 käyttäjää, tämä oli To Maalis 02, 2023 2:55 am
Huhtikuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenteriKalenteri
Ylläpitäjät

Avatar
Kuu
Avatar
Valveuni
Avatar
Kanerva
Avatar
Levi

 

 Yleinen jutteleminen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
leafstormdraws
Ylläpitäjä



Viestien lukumäärä : 11
Join date : 25.02.2018
Huumori : Valaiskoon Tähtiklaani polkusi

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptySu Toukokuu 06, 2018 4:42 pm

Täällä voit tutustua muihin Risen jäseniin ja jutella heidän kanssaan mistä haluat, jopa Risen ulkopuolisista asioista.

Muistathan käyttäytyä kunnolla ja noudattaa Risen sääntöjä! Muita ei saa haukkua tai kiusata.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://leafstormdraws.palstani.com
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyPe Syys 07, 2018 1:45 pm

Hei! Olisko täällä ketään taitavaa tekijää, joka sais piirrettyä koneella mun hahmolle kuvan aiemman kuvan pohjalta? Kyseessä on siis valokuva, jonka löysin googlesta ja mietin, voisko joku piirtää mun hahmon sen pohjalta? Olis ihanaa jos joku löytyis!
Takaisin alkuun Siirry alas
Korppi

Korppi


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 09.05.2018
Huumori : You got no jams

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyLa Syys 08, 2018 12:15 pm

Minä ainaskin voisin! Jos lähetät sen joko mulle viestillä tai tähän ketjuun niin yritän saada piirrettyä niin nopee ku pystyn :’D mulla ei paljon koneella piirrettyjä oo mutta ainakin ig @kaysketchart löytyy jotain :’D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuu
Ylläpitäjä
Kuu


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.02.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTi Syys 11, 2018 11:02 am

Mäkin voin ainakin kokeilla piirtää, jos haluat jne :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTo Syys 13, 2018 10:44 am

Mitä jos Kuu piirrät jonkun muun mun hahmon? Musta ois kiva saada Täplätuikkeelle tai Kuurankukalle kuvat kun niillä ei oo ikinä ollut :)

Mut Korppi laitoin sinulle yksityisviestillä lisätietoja siitä kuvasta :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuu
Ylläpitäjä
Kuu


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.02.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTo Syys 13, 2018 10:55 am

Joo käy mulle :) voin piirtää vaikka molemmat, jos haluat. Onks sulla jotain esimerkki kuvaa yms. Täpläsät ja Kuurasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTo Syys 13, 2018 11:23 am

Ihanaa! :D Ei oo mut haen sulle mahdollisimman tarkat kuvaukset ja sit viel jos löydän jotkut suuntaa antavat kuvat.

EDIT: tässä ois hyvä kuva Täplästä, paitsi että sen korvat on normaalikokoiset ja silmät muistaakseni vaaleanvihreät

https://i.ytimg.com/vi/ol1wxsN411k/hqdefault.jpg

Kasvokuva Kuurankukasta (silmät on oikeesti siniset mut toi kasvojen muoto tässä kuvassa on ihan täydellinen):

https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjw04jCx7fdAhVLiIsKHfugDgIQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F471400285988842309%2F&psig=AOvVaw1lV6egY1aJhVKTf_pvsOAp&ust=1536913608794461

Ja tässä koko kuva: https://i.pinimg.com/236x/8d/b6/3a/8db63a053e8e0a861e3bec5ab62510d4--white-cats-white-fur.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuu
Ylläpitäjä
Kuu


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.02.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTo Syys 13, 2018 12:18 pm

Jes, kiitos! Koitan saada ne tehtyä viikonloppuna, mutta jos en ehdi, teen noi koeviikon jälkeen :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTo Syys 13, 2018 1:04 pm

Ihanaa! Kiitos Kuutti <3

//Edit: jätin mun uuden hahmon haken!
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyPe Syys 14, 2018 1:55 pm

Ainiin muuten Kuulla ainaskin on mun numero niin Wapissa voi kans laittaa viestiä jos tulee jotain :) se on helpompi kun tää foorumi vaiks mulle kyllä tuleekin sähköposti aina kun joku vastaa. Mulla on uus kännykkä niin ei oo enää kenenkään numeroita :(
Takaisin alkuun Siirry alas
Korppi

Korppi


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 09.05.2018
Huumori : You got no jams

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyPe Syys 21, 2018 7:52 am

Aahh, sori halla en huomannut sun tota viestiä :// alankin nyt sitten piirtelemään sitä sun hahmoo niin viikonlopun aikana varmaan saan tehtyä :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyMa Loka 01, 2018 1:41 pm

Korppi kirjoitti:
Aahh, sori halla en huomannut sun tota viestiä :// alankin nyt sitten piirtelemään sitä sun hahmoo niin viikonlopun aikana varmaan saan tehtyä :)


Ihanaa, kiitos Korppi! Mitä hahmoja sulla olikaan? Haluaisitko kirjoitella mun kanssa myös kun ehdit? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyMa Loka 01, 2018 7:46 pm

Kuu kirjoitti:
Jes, kiitos! Koitan saada ne tehtyä viikonloppuna, mutta jos en ehdi, teen noi koeviikon jälkeen :)

Kirjoitin Unilaululla :) Jatkatko vaikka Hallatähdellä? Laitoin tänne vielä että saat ilmoituksen tästä viestistä
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuu
Ylläpitäjä
Kuu


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.02.2018

Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen EmptyTi Loka 02, 2018 10:21 am

Halla kirjoitti:
Kuu kirjoitti:
Jes, kiitos! Koitan saada ne tehtyä viikonloppuna, mutta jos en ehdi, teen noi koeviikon jälkeen :)

Kirjoitin Unilaululla :) Jatkatko vaikka Hallatähdellä? Laitoin tänne vielä että saat ilmoituksen tästä viestistä

Oh! Jes, ihanaa! Luen sen tän päivän aikana ja kirjotan Hallalla mahd. pian!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yleinen jutteleminen Empty
ViestiAihe: Vs: Yleinen jutteleminen   Yleinen jutteleminen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yleinen jutteleminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
The Rise of Warriors :: Sosiaalista :: Juttelunurkkaus-
Siirry: