The Rise of Warriors
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Vuonna 2012 perustettu soturikissat tarinaroolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 15 käyttäjää, tämä oli To Maalis 02, 2023 2:55 am
Huhtikuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
KalenteriKalenteri
Ylläpitäjät

Avatar
Kuu
Avatar
Valveuni
Avatar
Kanerva
Avatar
Levi

 

 Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
leafstormdraws
Ylläpitäjä



Viestien lukumäärä : 11
Join date : 25.02.2018
Huumori : Valaiskoon Tähtiklaani polkusi

Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? EmptySu Toukokuu 06, 2018 4:49 pm

Täällä voit kysyä apua muilta roolaajilta, jos jotain kysyttävää ilmenee. Voit myös hakea esimerkiksi kirjoittamisseuraa tai etsiä hahmollesi kumppania!

Yleinen juttelu ja rupattelu kuuluu "yleinen jutteleminen" -aiheeseen!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://leafstormdraws.palstani.com
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Vs: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? EmptySu Syys 02, 2018 6:15 pm

Mulla tosiaan on vähän kirjoittaminen ruosteessa. Haluaako joku kirjoittaa mun kanssa? Mulla on siis hahmot Varjo, Joki- ja Tuuliklaanissa kissat :) Lisäksi mulla on toi koko Taivasklaani-kuvio hukassa. Onko ne siis tulleet asumaan järvelle vai edelleen siellä kaukana karkoituksessa? Kolmen voima -sarja on mulla lukematta ensimmäistä osaa lukuunottamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuu
Ylläpitäjä
Kuu


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.02.2018

Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Vs: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? EmptyTi Syys 04, 2018 12:41 pm

Halla kirjoitti:
Mulla tosiaan on vähän kirjoittaminen ruosteessa. Haluaako joku kirjoittaa mun kanssa? Mulla on siis hahmot Varjo, Joki- ja Tuuliklaanissa kissat :) Lisäksi mulla on toi koko Taivasklaani-kuvio hukassa. Onko ne siis tulleet asumaan järvelle vai edelleen siellä kaukana karkoituksessa? Kolmen voima -sarja on mulla lukematta ensimmäistä osaa lukuunottamatta.

Mulla on ainakin paljon hahmoja joka paikassa, myös Taivasklaanissa pari jos kiinnostaa (mulla on vähän liikaakin hahmoja mut ehkä niistä edes joistain löytyis kirjotusseuraa) :) ja siis tosiaan Taivasklaani on nyt järvellä ihan tervetulleena sen vanhan hevospaikan kohdalla. Reviireillä pyörii myös Yönkajon lauma, jotka yrittää vallata järven kodikseen, mutta ne on olleet vähän hiljaisina nytten, kun ne kappaa oppilaita ja pentuja sun muita saadakseen lisätietoa klaaneista ja niiden heikkouksista (ja sinnekin voi tehdä hahmon)
ps. mulla on Hallatähti vailla kumppania
pps. voit tietysti myös ehottaa joistain mun tuhansista hahmoista jotain, vaikka kaveriksi tai viholliseksi tai kumppaniksi tai sisarukseksi c: ne mun hahmot näkee mun mielestä suntuunin puolelta niistä klaanilistoista
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Vs: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? EmptyTo Syys 06, 2018 4:26 pm

Okei!

Voinko tehdä Hallatähdelle kumppanin suoraan (siis soturin) vai pitääkö mun pelata hahmo normaalisti oppilaasta soturiksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuu
Ylläpitäjä
Kuu


Viestien lukumäärä : 95
Join date : 25.02.2018

Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Vs: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? EmptyTo Syys 06, 2018 4:37 pm

Voit tehdä suoraan jonkun soturin sille, että ei tarvitse oppilaasta asti. Taivasklaanin varapäällikkö Kirkasmyrsky on myös kiinnostunut Hallatähdestä, tulee ainakin vähän mielenkiintoista, jos ja kun kaksi naarasta(?) kilpailee päällikön kumppanuudesta ;)

Sent from Topic'it App
Takaisin alkuun Siirry alas
Halla

Halla


Viestien lukumäärä : 19
Join date : 21.06.2018

Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Vs: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? EmptyTo Syys 06, 2018 6:42 pm

Allright, tästä tulee kyllä mielenkiintoista! Lähden luomaan hahmoa. Olisko nimiehdotuksia? :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty
ViestiAihe: Vs: Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?   Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kysyttävää? Kirjoitusseuran etsintää?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
The Rise of Warriors :: Sosiaalista :: Juttelunurkkaus-
Siirry: